Népszerű bejegyzések

2011. november 25., péntek

Válasz Pápai Marika üzenetére

Látom tudsz rólam egyet s mást!

SAJNOS EZEK AZ INFORMÁCIÓK IS HIÁNYOSAK ÉS LEGALÁBB ANNYIRA TÉVESEK,MINT AZ A MEGÁLLAPÍTÁSOD,HOGY NEM A FIDESZ TETTE TÖNKRE MAGYARORSZÁGOT!
Ez részben igaz is,MERT NEM TETTE TÖNKRE,DE TESZI FOLYAMATOSAN ÉS KÖNYÖRTELENÜL,AMIÓTA FÉLREVEZETTE A VÁLASZTÓKAT,HOGY MEGSZEREZZE A 2/3-ot a PARLAMENTBEN ÉS EZZEL KÉNYE KEDVE SZERINT AZT TEGYEN,AMI EGY TÉBOLYULT KLIKKNEK MEGFELEL, FITTYET HÁNYVA A NÉP(főleg a szegényebb réteg!) VALÓDI ÉRDEKEIRE!
ROMBOLNAK MINDENT,ÉRTÉKTELENNÉ TESZNEK MINDEN ÉRTÉKET ÉS HAMIS ÉRTÉKEKET PRÓBÁLNAK VÁLASZTÓIKRA IS RÁERŐSZAKOLNI!
EZT MÁR NAGYON SOKAN LÁTJÁK, A VILÁGBAN IS!
Sajnos hülye intézkedéseiket szemérmetlen hazugságokkal próbálják védeni,de ez nagyon átlátszó,csak még a győzelem diadal ittasainak nem tiszta a látása.Valószínű,és ezt sajnálattal mondom,a kormányzás hülyeségeinek következményei józaníthatják csak ki a mámoros tömeget!:(
FÁJDALMAS LESZ EZ A JÓZANODÁS! :(

Én konkrétan nem a kommunistáktól menekültem,hanem egy nacionalista,szélsőséges,öntelt hatalomtól,amely a hatalmi vágyától elvakulva megosztott(több részre is!) egy egészen élhető országot,az OSZD MEG ÉS URALKODJ ELV ALAPJÁN,hogy kielégítse hatalmi éhetetlenségét!(Nem ismerős Neked is egy ilyen helyzet?)
Negyed millió ember fizette meg életével a tébolyult elme ámokfutását!(és most nem beszélek a földönfutókról és tönkre ment családokról!)

Állampolgárságom csak egy van,de tulajdonképpen 27 állam polgára is vagyok,hisz az EURÓPAI UNIÓ POLGÁRA VAGYOK ÉS VALÓBAN ANNAK IS ÉRZEM MAGAM ÉS NEM CSAK AZÉRT,HOGY VÍZUM NÉLKÜL UTAZHASSAM BE EURÓPÁT!
HONTALANBÓL LETTEM 27 ÁLLAM POLGÁRA ÉS EZT ÉLVEZEM,TISZTA SZÍVVEL ÉS MÉG EMBERT SEM ÖLTEM ÉS NEM IS AKAROK!

Azt mondod,hogy én választhatok a lehetőségek közül és "TI,KIK CSAK MAGYAROK VAGYTOK, CSAK ITT ÉLTEK"!Ez azt jelentené,hogy TI NEM VÁLASZTHATTOK A LEHETŐSÉGEK KÖZÜL?
Hát addig biztos nem ,amíg megengeditek,hogy holmi orbáni kalandorok az orrotoknál fogva ráncigáljanak!
Tudod én elmenekültem onnan,ahol CSAK MAGYAR VOLTAM,Jugó állampolgárságom ellenére is!
Végül ide jutottam,hogy CSAK MAGYAR LEHESSEK,DE A CSAK MAGYAROK MINDIG MEGAJÁNDÉKOZNAK AZZAL IS,HOGY TE JUGÓ VAGY ÉS NEM ÉRTED MEG A MAGYAROKAT!
KÖSZI SZÉPEN!
Bízom benne,hogy azok is akik büszkén hordják autóikon a történelmi Magyarország térképét,megtanulják,hogy a JUGÓ és más Trianoni utódállamokban reked magyarok is LEHETNEK CSAK MAGYAROK ÉS MÉG VALAMI MÁSOK ÉS NEM VALAMI JUGÓK,CSEHEK,ROMÁNOK VAGY ÉPPENSÉGGEL UKRÁNOK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése