Népszerű bejegyzések

2012. január 6., péntek

Hozzászólás

Szia Délvidéki Portyázók Baráti Köre! (Továbbiakban:DPBK!)
A következő üzenetedből feltételezem,hogy Te vagy Herczeg Ferenc (szül Versec).Szívesen látnék egy fotót is rólad,mert komoly dolgokról úgy szeretek emberekkel beszélni,ha látom az arcukat!
Kezdjük előröl!
Én olyan idézeteket szoktam választani,amelyek nekem tetszenek és kifejezhetik véleményemet,szemléletemet,világnézetemet.Ez nem biztos,hogy mindenkinek tetszik,SŐT!
De,aki már kifogásolja őket legyen olyan kedves meg is indokolni azt,hogy a konkrét idézetben mivel nem ért egyet!
Nekem nem elég indok az,hogy egy idézet jó vagy rossz akkor,ha jobbról vagy balról jön!
Ha már rákérdeztél megmondom.
IGEN!ÉN A MEGLEVŐ KATEGORIZÁLÁSOK ALAPJÁN A BAL OLDALI ÉRTÉKRENDEK TARTOM MAGAMÉNAK!
Egyszerű magyarázat van rá.Szegény munkás családban születtem és nevelkedtem megküzdve az élet minden kihívásával és nehézségeivel.
Nem volt könnyű,de túléltem.Ezért az olyan oldal áll közelebb hozzám,amely inkább a munkás és szegény ember érdekeit tartja szem előtt és nem a jómódúakét és ahogy Te nem rég fogalmaztál azokét akik "eljárogatnak bálokba ahol jókat esznek isznak mulatnak, romantikáznak a régi szép időkön".
(Habár én is elmegyek bálokba,ha módom van rá,romantikázni meg kimondottan szeretek!)
De én vagyok most legkevésbé fontos!
Világnézetem központjában,ELLENTÉTBEN VELED,AZ EMBER ÉS NEM A NEMZET ÁLL!Igen is, azt hiszem HUMANISTA BEÁLLÍTOTTSÁGÚ VAGYOK!(Ez leírtam adatlapomban is!)
EZ AZONBAN NEM JELENTI SZÁMOMRA AZT,HOGY NEMZETELLENES VAGYOK!EZT A LEGHATÁROZOTTABBAN KIKÉREM MAGAMNAK!!!(Aki személyesen ismer tudja pontosan miért mondom ezt!)
Adatlapomban azt is feltüntettem,hogy a humanizmus mellet a nemzeti és demokratikus szemlélet az elfogadható számomra.Nálam a nemzetiesség nem a kizárólagosságot jelenti,hanem a saját nemzet iránti szeretetem a más nemzetek megbecsülését jelenti,mert nagyon tisztában vagyok azzal,hogy enélkül nem várhatom senkitől sem azt,hogy becsülje az én nemzetemet.
Én nem úgy szeretem magyarságom,hogy közben a gyűlölet nyilat szórom a zsidóságra és a cigányságra.Lehet enélkül is magyarnak lenni!
Te szintén egy régebbi hozzászólásodban,amikor a magyar verésekről váltottunk véleménycserét azt mondtad,hogy a magyarság problémájának megoldását a csíkszeredai barátod példájában látod,akinek három gyereke van és egyik sem megy sem románhoz sem cigányhoz!Mi ez ha nem sovinizmus!És ha ilyesmi van a szerbeknél akkor el vagyunk ájulva!
NE FELEDJÜK! A GYŰLÖLET GYŰLÖLETET SZÍT és a nemzeti ellentéteket is csak kitartó,megértő és türelmes együttműködéssel a nemzetek között lehet megszüntetni.Semmi esetre sem a másik nemzet megfélemlítésével,NE ADJ ISTEN,ERŐSZAK ALKALMAZÁSÁVAL.
Erre bizonyíték a történelem,ha úgy akarod a legfrissebb és legközelebb álló,MINDANNYIUNKAT ÉRINTŐ ÉRTELMETLEN 20 évvel ezelőtti Jugo háború.
És még egy dolog a végén.A nemzeti kérdés igen bonyolult és a társadalom tudományok összességével kell a probléma megoldása felé közeledni,ami a megfelelő társadalomtudományok és kutatások feladata.
NEM ELÉG AZ,HOGY AZ EMBER CSAK A KURUC INFÓBÓL INFORMÁLÓDJON A NEMZETI KÉRDÉSEKRŐL.
Zárószóként pedig arra kérnélek,hogy oldalunkon olvasd el milyen céllal alapítottam ezt a csoportot és kérlek tartsd magad e célokhoz!
ESZMÉID PEDIG LÉGY KEDVES NÉPSZERŰSÍTENI CSOPORTODBAN,HISZ VAN ÉPP ELÉG TAGJA!
Tisztelettel,Gólya György,a csoport alapítója

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése